Biura sprzedaży: prasowe oraz radiowe Grupy ZPR Media zajęły 2. miejsca w rankingach najlepszych biur reklamy na polskim rynku medialnym w swoich kategoriach
Badanie przeprowadził branżowy miesięcznik „Media Marketing Polska” wśród przedstawicieli domów mediowych. To wyjątkowe zestawienie, bo tworzone na podstawie realnych ocen strony zakupowej, a nie arbitralnych decyzji organizatora konkursu. Dodatkowo biuro prasowe otrzymało wyróżnienie „Innowacyjny partner w biznesie”.
Biuro reklamy prasa, online i akcje corssmediowe, prowadzone przez Annę Sobotę, zostało wyróżnione przez „Media Marketing Polska” już po raz kolejny. Zespół zarządzający sprzedażą m.in. „Super Expressu” zyskał 2. najlepszą ocenę ogólną w rankingu biur reklamy prasy codziennej: 4,44 (w skali 1-5) przy średniej 4,2.
Redakcja miesięcznika doceniła innowacyjność i wprowadzanie zmian do oferty online’owej i offline’owej, sięganie po nowe formaty i bycie blisko swoich partnerów biznesowych.
W badaniu przeprowadzonym wśród przedstawicieli domów mediowych ankietowani szczególnie docenili:
• transparentną politykę cenową (83%),
• elastyczność i sprawność w sytuacji zmian w trakcie kampanii (78%),
• szybkość i szczegółowość odpowiedzi na brief (89%),
• oferowanie atrakcyjnych formatów i rozwiązań (78%),
• zaufanie i poczucia bezpieczeństwa (83%) – to najlepszy wynik wśród wszystkich badanych biur reklamy.
Na podium w kategorii biur radiowych znalazło się biuro reklamy radiowej Grupy ZPR Media zarządzane przez Ewę Rosiewicz, odpowiedzialne za sprzedaż czasu w Radiu ESKA, ESKA2, Eska ROCK, Radiu VOX FM i Radiu Plus. Biuro radiowe uzyskało ocenę ogólną 4,5 przy średniej 4,4 i zajęło 2. miejsce pokonując Grupę Eurozet (badaną łącznie z Agorą) i Polskie Radio.
Biuro radiowe uzyskało bardzo wysoki wskaźniki w badaniu strony zakupowej w takich kategoriach jak:
• elastyczne i sprawne działanie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii (84%),
• transparentna polityka cenowa (84%),
• szybkość odpowiedzi na brief (65%),
• zaufanie i poczucie bezpieczeństwa (58%).
Wyniki rankingów zostały opublikowane grudniowym wydaniu miesięcznika „Media Marketing Polska”. Magazyn co roku przeprowadza badania satysfakcji z obsługi przez biura reklamy polskich mediów i na tej podstawie tworzy rankingi w poszczególnych kategoriach. W tym roku realizatorem badania był instytut badawczy Mind & Roses. Próbę wyjściową do badania stanowił panel specjalistów, pracowników domów mediowych odpowiedzialnych za media. Panel ten każdego roku jest aktualizowany. W obecnym badaniu próba wyjściowa wynosiła 1099 kontaktów.
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62